Dr. Balázsi Katalin

Dr. Balázsi Katalin, az MTA Energiatudományi Kutatóközpont Műszaki Fizikai és Anyagtudományi Intézet Vékonyrétegfizika Laboratóriumának vezetője, a Nők a Tudományban elnökségi tagja, Magyar Anyagtudományi Egyesület titkára, Európai kerámia társáság magyar tisztség viselője, IUVSTA nemzetközi vákuumtársaság Nanoszerkezetek divízió magyar képviselője, Bolyai plakettes kutató.

“A Sci-ndikátor az első olyan hazai megmérettetés a tudományos pálya iránt érdeklődő fiatalok számára ahol egy jelentkezőből sem lesz vesztes. Olyan tapasztalatot szerezhetnek, mentorokkal találkozhatnak a verseny fordulói alatt, ami megalapozhatja a jövőjüket. A döntő csak hab a tortán.

Rosa Susana Durao Nhancale

Tudományos kutató, mentor, filantróp. Politikatudományt és alkalmazott matematikát tanult Budapesten és Bostonban. Kutatócsoportjával a kisgyermekkor életciklusának közfinanszírozási megoldásait vizsgálja, az UNICEF Innocenti és a Wordbank Research közreműködésével, a világ 74 jóléti országában. Két saját alapítványa van – amelyek szintén gyermekkor-fókuszúak – a korszerű egészségügyi ellátások, illetve a zenei alkotóművészet egy rendhagyó területén.

“A SCIndikátor verseny a bátorságról, a lendületről és a közösségről szól. Azt hiszem ezekre van a legnagyobb szüksége minden fiatal kutatónak azokban az években, amikor a személyes és a szakmai jövőjét kezdi kialakítani. Mindig nagyon érdekelt, hogy hogyan hasznosul legjobban az akadémikus tudás a közös hétköznapjainkban, és milyen érzés rátalálni egy szívügyre.

Kovács-Bernárdt Tamás

A LogMeIn Hungary volt ügyvezetője, a ChimeIn alapítója.

“A SCI-ndikátor az én szememben azért hiánypótló, mert a tudományágak közötti együttműködés nélkül nem lehet sikerre vinni projektet, ezért a közös munkához együtt kell működniük a műszaki, pénzügyi és piacraviteli szakembereknek. Meg kell tehát tanulniuk együtt dolgozni és egymást inspirálni

Maróy Ákos

Az EU Edge alapítója és az Aero Glass vizionáriusa is, sokszínű alkotó, aktivista, vállalkozó.

Dr.. Simon Vilmos

A BME Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszék tanszékvezető-helyettese és a MEDIANETS laborjának vezetője, egyetemi docens, egyben az INNOversitas egyetemi projektverseny társalapítója. A 2000-es évek elején Délkelet-Európa legnagyobb közösségi weboldalának alapítója és társtulajdonosa. Az EIT Digital páneurópai innovációs közösség budapesti csomópontjának BME-s specializáció felelőse. Az amerikai MIT-vel együttműködésben alapított BME Venture Mentoring Service egyetemi vállalkozásokat segítő mentorszolgálat alapító mentora. Alapítója és igazgatója a BME-n működő Partnerségben az Iparral – hallgatói képzési és ösztöndíjprogramnak (PARIPA).

“Egyetemi oktatóként érzékelem azt, hogy egyes hallgatók kiemelkedő kutatási eredményeik ellenére sem tudnak átütő sikert elérni, ugyanis nem tudják ezeket az eredményeket kommunikálni a külvilág felé. Még érzékenyebb, amikor egy saját céget szeretnének befuttatni, ott kell csak igazán jól prezentálni, érvelni. De akár saját vállalkozásuk lesz, akár alkalmazottak lesznek, utóbbi esetében is kulcsfontosságú lesz, hogyan tudják az ötleteiket eladni a főnökeiknek

Dr.. Turcsányi Szabó Márta

Az ELTE Informatikai Karának Oktatási Innovációért felelős dékánhelyettese, egyetemi docens. A T@T labor alapítója és vezetőjeként az élményalapú tanulási környezetek fejlesztésével foglalkozik, a T@T Kuckó üzemeltetésével kicsiknél-nagyoknál népszerűsíti a digitális eszközök tanulásban betöltött szerepét és az informatikai gondolkodást. Tanít az ELTE-n és külföldön (UniVie Bécs és HBMSU Dubai), valamint az UNESCO és University of London ioE által indított ‘ICT in Primary’ MOOC-ban. Nemzetközi projektekben dolgozik EU-s tagállamok intézményeivel, UNESCO-val és az IFIP-el. Munkásságáért kapott több hazai és nemzetközi díjat: Tarján Rezső díj, Multimédia az oktatásban gyűrű képzési díjat, Tempus STEM felsőoktatási jó gyakrolat díjat, és iELA arany fokozatú díj, Szent-Györgyi Albert díj.

“Mindig fontos volt számomra a fiatalok fejlődésének elősegítése, a tudomány és munka világának feltárása és abban való eligazodásuk megteremtése. Ennek fontos része a tudomány népszerűsítése, az innováció és a kreativitás, valamint az ötletek kellő marketinggel történő megjelenítése. Örülök, ha nyomon követhetem ezt a fejlődési folyamatot érzékelve a belefektetett energiát, tudást, lelkesedést és elhivatottságot..